Záruční Servis PC LYNXSpolečnost ITAGE je gold partnerem LYNX a autorizovaným servisním střediskem počítačových sestav LYNX. Provádíme veškeré záruční opravy počítačových sestav LYNX (týká se všech sestav LYNX, nejen těch, které byly zakoupený u nás) v co nejkratší lhůtě a ke spokojenosti našich zákazníků.

Co je nutné udělat před samotnou reklamací LYNX PC?

Nejprve je nutné, abyste nás kontaktovali na telefonu +420 777 742 591 nebo emailu servis@itage.eu nebo reklamace@itage.cz a dohodli s našimi pracovníky podrobnosti, bez tohoto kroku bohužel není možné reklamaci přijmout.

Standardně reklamace probíhá tímto způsobem:

1) Náš zaměstnanec si od Vás vyžádá sériové číslo sestavy a kopii prodejního dokladu

2) Budeme Vás kontaktovat s informacemi o vyzvednutí zakázky.

Pro zboží posíláme našeho kurýra, poštovné je v rámci celé ČR ZDARMA

Pokud chcete zboží sami zaslat (poštovné hradíte Vy) zašlete jej na adresu:
ITAGE, s r.o. – reklamační oddělení
Bohumíra Četyny 3025/15
Ostrava – Bělský les
700 30

3) Reklamace bude zadána do systému a o změnách či jejím vyřízení Vás budeme informovat

4) Opravené zboží Vám bude zasláno na uvedenou adresu s doklady o reklamaci, případně si ho můžete vyzvednout osobně

 

Pozáruční opravy PC LYNX

Kromě záručních oprav LYNX provádíme také veškeré pozáruční opravy sestav LYNX. Pokud nemáte sestavu LYNX PC, ale jiného výrobce a již v záruce není, provedeme odborný pozáruční servis či profylaxi Vašeho PC. V počítačích se vyznáme. Naši technici jsou plně vyškoleni a splňují veškeré požadavky včetně potřebných certifikací. Pro tuto službu již však poštovné zdarma neplatí. Děkujeme Vám, že využíváte našich služeb